Saturday, July 18, 2009

Home

Älskade, kära familj. Vi blev hämtade av mamma och pappa som körde ut oss till landet för en avskedsmiddag med grillat lamm i eftermiddags. Mamma sa att jag såg trött och sliten ut. Jag är benägen att hålla med henne till hundra procent. Att sitta upp vid middagbordet kändes i dag som en bedrift. Jag tror att hormonerna börjar ta ut sin rätt nu och allt arbete på detta. Ögonen vill bara sova och själen måste få vila och vitaminer.
Det var så underbart att vara där hos dem. Min föräldrar. Kanske har jag inte klippt navelsträngen (och det kommer jag aldrig göra) - men det finns ingenstans jag känner mig så trygg, omfamnad och varm som med dem. Direkt efter Sardinien väntar en vecka på landet med mamma och pappa. Och det ska bli helt fantastiskt underbart. För då kommer även syrran och kusinerna vara där.

1 comment:

  1. Visst är det härligt att trivas med så bra med sina föräldrar och en förmån att ha dem så nära.

    //Cecilia

    ReplyDelete