Thursday, July 16, 2009

Quite night

Jag kansellerade middagen för kvällen. Energin fanns inte där. I stället har jag ätit en ofattbart stor middag hemma framför tv:n och tänt ljus trots att det är sommar. Den vackra drinkboken Min natt med Martini berör med magiska bilder. Jag känner för att leva ut mig själv som en blomma när jag kommer till Sardiniens praktfulla säte. Göra allt lite mer än jag brukar. Dinera med större aptit, dricka med fnittrig berusning i sikte, älska passionerat, dyrka hård, umgås flitigt, lyssna länge, njuta som om det inte fanns någon morgondag och klä mig precis som italienskorna - med andra ord ta fram alla kurvor på kroppen och glömma morgondagen.



1 comment:

  1. ÅÅH va ja gillar din fina inspirerande blogg med dina chica kläder o fräsiga inredning. love lexington-kuddarna:)
    ha en fantastisk semester, önskar ja också kunde sticka till Italy!

    love//ia

    ReplyDelete