Tuesday, August 11, 2009

Back to business

I min nya "I love Paris" t-shirt och semesterosminkad återvände jag idag till jobbet efter den behövande semestern. Och givetvis var jag mer än fullbokad och min chef berättade att patienter ringt som galningar och velat boka in sig hos mig under hela semestern. Mycket kul! En del är på grund av det tre sidors långa reportaget i Aftonbladet som publicerades för några veckor sedan och det andra är för att jag är jäkligt duktig. Jag har ett jobb som jag älskar och som ger valuta för hårt arbete. Det är jag oerhört stolt över. Så att vara tillbaka till mitt rum, träffa mina arbetskamrater och ta emot mina patienter idag kändes faktiskt riktig härligt.

3 comments:

  1. Vad härligt att läsa att det kändes bra att komma tillbaka till arbetet igen! Det måste kännas riktigt kul att vara så uppskattad och hett uååeftertraktad som du är.

    Många kramar
    Ingela

    ps. Bilderna från landet är fantastiska, ni är så fina i den underbara naturen! Ds.

    ReplyDelete
  2. Kul att du får så mycket uppskattning för något du brinner för! Men som du skriver, hårt jobb lönar sig! Skönt att ha den känslan då du kommer tillbaka till jobbet, det är ju alltid lite tungt efter semestern!
    Kram på dig!

    ReplyDelete
  3. Good on you girl :)

    Sofia

    ReplyDelete