Monday, August 10, 2009

Back to reality

Så var det dags att åka hem igen. In til stan. In till alla händelser. In till den obotliga stressen som jag känner mig så långt bort från i nuläget. Försvinner gör den omfamnande naturen som ger mig kreativitet och lugn på en och samma gång. De fantastiska dagar jag spenderat med syrran och familjen ger mig kraft och styrka. Men det är med sorg i hjärtat jag återvänder in till stan den här gången.
Men att sörja passar sig inte. Jag är herre över mitt eget liv. Och med små tända ljus, nyköpta blommor, rena sängkläder och en god middag ska jag nog bli på gott humör igen.

2 comments:

  1. vad säger man ...
    mer än Välkommen Hem men som du vet är du alltid välkommen hit ut ganska nära dig ändå ;0)
    KRAMISAR

    ReplyDelete
  2. Låter som en härlig start på vardagslivet efter semestern. kram Linda

    ReplyDelete