Wednesday, August 19, 2009

Blazer

Jag vet inte vad det är med mig just nu. Inspirationen till mer eller mindre allt är nere i botten och jag har tusen tankar som vimlar omkring som en störande tonårsmoped. Jag vet att jag har stora beslut framför mig och onekligen är det det som tar energin från mig trots att jag förövrigt känner mig ganska okej. Idag är det dock min lediga dag och jag ska ta mig ut bland människor och se om humöret och energin kommer tillbaka. Kanhända behöver jag mitt vanliga kosttillskott Mivitotal som brukar hjälpa till vid mindre mentala trubblerier. Annars ser kvällen mycket festlig ut. Jag ska till Le Rouge i Gamla Stan och planerar där både en och två drinkar så förhoppningsvis är jag på lika bra humör då som jag tycker jag förtjänar.

(Club Blazer: Ralph Lauren, spetstopp: H&M, ridbyxor: Zara och mockaheels: fått i present.)

7 comments:

  1. Jag är hundraprocentigt säker på att du är starkare än vad du känner dig idag...it's just one of those days!
    Här är ett citat som jag tycker är skönt att tänka på när jag känner mig svag, rädd eller ångestfylld....för att våga visa att man är svag, är en styra i sig.

    "Att inte ha mod att vara rädd, är farligare än att låtsas vara modig".

    Varma "hoppas allt känns bättre snart" Hälsningar /Maria

    ReplyDelete
  2. Jag hoppas att du har haft en fin dag och att kvällen blir toppentrevlig! Önskar också att du kommer återfå din energi.

    Många kramar
    Ingela

    ReplyDelete
  3. Lika vacker och energigivande som jag oftast tycker att hösten är, lika melankolisk och trött kan den stundom få mig att bli. Ha tillförsikt, nya dagar kommer då du har mer energi och då kan du kan du fundera på framtida viktiga beslut. Lägg dessa tankar åt sidan ett tag och njut av goda drinkar och gott sällskap ikväll.

    /Jenny

    PS. Tycker du är jättefin & strålar på kortet :)

    ReplyDelete
  4. Hoppas att allt är bra med dig vännen såg ditt sms skulle vara kanonroligt ska bara kolla av med maken om han är hemma...
    Rings imorgon
    KRAMISAR
    hoppas du får en kanonkväll med massor av skratt!!!!

    ReplyDelete
  5. snygg var du igår tycker jag! det lyser faktiskt om dig! :) kram

    ReplyDelete
  6. Har skrivit det förr och måste skriva det igen. Men, Stina, du och din blogg är så fantastiskt inspirerande. Att läsa dina texter är som rekreation, det är så mycket av dina tankar och känslor som jag känner igen mig i.
    Konstigt nog är det som att tala med en vän som verkligen förstår, bara genom att läsa det du skriver.
    Tack för dina fantastiska texter och för den styrka som du förmedlar.

    ReplyDelete
  7. Vilket fantastiskt träffande uttryck; tusen tankar som vimlar omkring som en störande tonårsmoped! Perfekt!

    ReplyDelete