Saturday, August 8, 2009

The country

Min fotografkusin Elin och jag ville återuppleva barndomens vyer och upplevelser. Så vi tog ut hennes amerikanska pojkvän David och cyklade ut i det vackra landskapet i stigande solhetta. De nyfikna hästarna följde oss med blicken och jag mindes så väl hur mycket jag och mina landetvänner cyklade med korta små benstumpar till stallet varje dag för att sköta hästarna och leda dem fram och tillbaka från hagarna. I vuxen ålder uppskattar jag landet ännu mer. Och de vackra landskapet gör mig knäsvag.

3 comments:

  1. Vilka ljuvliga "på landet pics". Bodde faktiskt på landet och hade hästar när jag var liten..... Känner att jag måste ta med la Familia på en tur ut "på vischan" snart...

    Ha det bäst/ Philia

    ReplyDelete
  2. Helt underbart och vilka fina bilder!!
    Är allt bra med dig?
    Kramisar

    ReplyDelete
  3. åh vilka härliga bilder!
    vad använder du för kamera?
    ha en fortsatt fin sommar-helg!

    love//ia

    magiskaia.blogspot.com

    ReplyDelete