Sunday, August 23, 2009

Details

Rejäl huvudvärk. så kan man summera gårdagen. Ändå fram till halv fem låg jag i ett vakum av Treo Comp och synviller. Åt köttfärsås med spagetti, nudlar, fil med flingor, köttfärsås igen - innan klockan ens var två på dagen. Huvudvärk ger mig en obotlig aptit och jag är alltid villig att falla som en fura inför vad den än vill ha och behöver. Mat eller artificiella substanser. I´ll give you what ever you need. Just leave me alone. När jag började må bättre insåg jag att det var lördag vilket innebär en av de underbaraste dagarna på veckan vilket resulterade i att jag snabbt målade ögonen, tvättade håret och började klä mig. Hittade den här blusen (fortfarande i påsen) som jag en gång hade för avsikt att lämna tillbaka men den planen gick i stöp då jag inte fann kvittot. I dag kändes den vackrare än någonsin. Det skira, svarta chiffongmaterialet och de feminina volangerna made my day. Kvinnlighet. Jag är så beroende av det klassiskt kvinnliga att jag ibland tror att det är själva Diablo som satt mig förevig trans. Jag är så besatt. Beroende är ett svagt begrepp för mitt tillstånd.

Hasta la vista amigos!

5 comments:

  1. Jag blev helt kär i blusen Var köpte du den??

    ReplyDelete
  2. Jag blev helt kär i blusen
    var köpte du den
    är det OK att tipsa om den hos mig

    ReplyDelete
  3. Hej! Gud va jag hoppas att du kan hjälpa mig. Hur har du fått bilderna så stora som dina är i bloggen? Jag har försökt fixa det på min blogg men det går bara inte.

    ReplyDelete
  4. Att ha det gott: Zara!

    michelle: Du går in i html och ändrar storleken på vidd och bredd. Sedan ändrar du siffran där det står s400 till s800.

    Lycka till!

    ReplyDelete