Sunday, August 23, 2009

Dreaming

I natt vaknade jag först av ett samtal från min kära lillasyster som ringde runt två och frågade om jag kunde hjälpa henne och hennes väninnor och komma in på White Room. Och tur var väl det för jag var fast i ett drömkoma utan dess like (tänk obehagliga Treo Comp-hallucinationer) där maken höll på att mörda mig långsamt så det var med lycka jag dovt hörde telefonsignalen långt bort i fjärran. Ett par sms bort hade gulliga Rebecca gjort sitt och tjejerna var inne och jag fortsatte natten med ytterligare mystiska drömmar. Jag hade rövat bort en lyxyach i Porto Cervo och skulle ta med hela familjen på den och ja, herregud ... Rövare, vågor, rulltrappor och allt i en salig röra. Drömtydare skulle få sig en bit att gnaga på.

(sweater: Ralph Lauren, jeans: Kate Moss, väska: Fendi och ballerinor: Milano.)

2 comments:

  1. Du är så vacker Stina. Gult passar dig så bra... super dupersnyggt!

    Älskar din blogg, alltid så vackra bilder och kloka ord.

    Kramis

    ReplyDelete
  2. ja, då är vi i samma drömmardrömmar.. haha, jag har liknande konstigheter för mig på nätterna. :(

    kram

    förresten, hur har du fått till det coola huvudet till bloglovin´?

    kram

    ReplyDelete