Saturday, August 8, 2009

I´m getting darker

Det är helt klart att det är dags att bli mörkhårig igen. Love the blond but also love changing. Förra hösten såg jag ut som på bilderna ovan. Det ramar in ansiktet på ett helt annat sätt. Jag bestämde mig egentligen innan Sardinien men min goda vän Andreas sa att det inte kom på frågan att jag skulle vara mörkhårig i Italien. När jag nu kom hem såg jag att min favorittjej också blivit riktigt mörkhårig - och efter att ha sett hennes bilder finns det ingen anledning att vara kvar som blond. I´ll change.

5 comments:

  1. Hej!
    Tycker du passar i brunt hår likaväl som blondt. :-)

    Vad har du gjort med dina läppar? Opererat eller fyllt? Dom är skitsnygga, svara snälla

    Kramar

    ReplyDelete
  2. Hei! Du er kjempenydelig med brunt hår!!!
    Fin blogg;)
    Stor klem fra trofast leser i Norge

    ReplyDelete
  3. Du är ju fin i båda helt klart!!
    Är allt bra med dig känns som du har massor att göra och att du har fullt upp hela tiden..
    KRAM

    ReplyDelete
  4. du är snyggast i blond =))))))))

    ReplyDelete
  5. du är fin i blond men jag tycker helt klart att du ska bli brunett! passar dir riktigt bra och dina färger och drag kommer fram mer.

    va härliga bilder du lagt upp från landet! fortsätt med så vackra bilder!

    ReplyDelete