Tuesday, August 4, 2009

La Gritta

På den (Le) Grand Michelinnominerade restaurangen La Gritta åt vi en lång middag under bar himmel. Med spännande matkreationer och en utsikt jag kommer minnas för alltid dinerades pasta, kött och efterrätt med grogg för min del och viner för killarna. En av hovmästarna ropade till mig när jag kom tillbaka från damrummet och sa att min kära vän fanns på bild på väggen. Vän? sa jag frågandes. Han pekade på Robert de Niro som kramade om en av kockarna och sa att Robert de Niro hade bett dem ringa till honom när en snygg blondin kom dit. Jag fattade hans bräckliga engelska mycket knappt men tyckte ändå det var roande att han helt out of the blue drog ett så torrt men fantastisk skämt.

2 comments:

  1. Vackert!!!
    Vackra människor och vacker utsikt!!!!
    Tack för alla underbara bildder du delar med dig av!
    Så du o Robban... hälsa så mycket ;-)
    Kram

    ReplyDelete