Thursday, August 20, 2009

Le Rouge

Kvällen spenderades således i härligt, kvinnligt sällskap på Le Rouge. Lite för många drinkar förvisso men så mycket skratt och härligheter att det överväger den huvudvärk som ligger som en järnring runt huvudet idag. Och illa mår jag. Och risig ser jag ut. Ändå orkade jag ta mig upp för att gå och färga bryn och ögonfransar på morgonen - vill man så kan man.
I går köpte jag en fantastisk snygg vintercardigan/kofta med läderdetaljer från Ralph Lauren som jag kanske orkar visa lite senare i eftermiddag. Vi får se vad som händer med den här stackars kroppen.


2 comments:

  1. Ännu en blogg att dras med i. Fantastisk!
    En fråga - vad har du för kamera?
    Hoppas du njuter av solen i Vasastan idag för den är verkligen fantastisk här. Höstgrann.

    ReplyDelete