Monday, August 17, 2009

Pink a black day

I min nya vintageklänning - som förövrigt kostade mer att kemtvätta än att köpa - har jag idag cirkulerat omkring på jobbet och sprutat folk både vackrare och gladare. Att bära en bubbelgumsrosa klänning kräver sitt mod och när jag tänker efter var jag nog helt fel tjej att bära just den här klänningen en dag som denna då jag hellre hade velat spendera timmarna i sängen med en god bok. Vissa dagar orkar man bara inte med sig själv och allt vad det innebär och då brukar jag egentligen bära svart. Men idag blev det som det blev och det är inte mycket mer att säga om faktumet att svart nästa gång förmodligen vore en bättre ide.

(Klänningen: Beyond Retro, ballerionor i svart lack: Milano)

5 comments:

  1. Hej! Vill börja med att säga att din blogg är så otroligt ärlig, älskar att läsa den och hoppas på en låååång fortsättning! Annars tänkte jag bara höra med dig om man kan förstora läpparna hos dig även om man inte har hunnit fylla 18? Jag ska ner till Stockholm i september och jag fyller inte 18 förrän i december nämligen. Puss!

    ReplyDelete
  2. Jag tycker du är fin! och jag älskar klänningen!

    Kram på dig

    ReplyDelete
  3. jag förstår vad du menar men jag tycker den rosa piggade upp en måndag som igår. :) kram

    ReplyDelete
  4. vad ung du ser ut

    ReplyDelete
  5. Anonym: Nej, du måste ha fyllt 18år och om inte måste du ha din mor eller far med dig. SÅ är lagen. Annars är du hjärtligt välkommen!


    Anonym: Ja, nästan läskigt ung. Som en tovåring. Hu!

    ReplyDelete