Sunday, August 9, 2009

Sisters


9 comments:

  1. Vilka underbara bilder, och ni är så himla fina båda två!! Man ser att du mår bra där du är!!
    Saknar dig dock här hemma ;0)
    Kram

    ReplyDelete
  2. Åh Fina-Stina! Detta är de bästa bilderna du någonsin haft på din blogg!
    De är alldeles förtjusande!

    Stor kram på dig

    ReplyDelete
  3. Vilka underbara sommarbilder!!! Ni är ju så snygga!
    Kram

    ReplyDelete
  4. Hej,
    först och främst skönt att ha dig tillbaka, saknade din blog medans du var pa semester.

    Jag har en fraga angaende Jane Marina produkterna, kan man köpa dom pa Ellipsekliniken, utan att göra nagon behandling innan? och vad kostar dom pa ett ungefär?

    Jag visste inte om denna kommentar/fraga egentligen passar in här pa din privata blog, eller om jag hellre hade skickat den till Skönhetsradet.

    I vilket fall som helst är jag tacksam för svar, här eller där.

    Mvh simo

    ReplyDelete
  5. Vilka underbara bilder, syskonkärlek i högsta grad. Får mig att sakna min bror :( Ha en bra dag!

    Kram

    Nathalie

    www.cosmopolitan.se/blog/i-huvudet-pa-en-cosmotjej

    ReplyDelete
  6. Gud vilka vackra bilder! Din blogg är toppen och har blivit ännu bättre på sistone! Du är verkligen en vacker kvinna och jag älskar din sunda inställning till livet och allt som hör därtill. Keep it up!

    ReplyDelete
  7. vilka superhärliga bilder! :) jag gillar alla! :)

    ReplyDelete
  8. F-A-N-T-A-S-T-I-S-K-A bilder, Stina. Kanske en ny karriär som fotograf? You have the eye for it!

    ReplyDelete
  9. Simo: Hej, ja man kan köpa dem på Ellipseklinikken i stockholm men man får boka in sig på en tid när man ska köpa dem för att det är viktigt att de används korrekt då produkterna är mycket potenta. Konsultationen när man köper produkter är kostnadsfri. Ring gärna dit så hjälper jag dig. 08 441 81 48

    Vänligen
    stina

    ReplyDelete