Wednesday, August 12, 2009

Spending

På de två dagar jag har varit hemma från landet har jag lyckats köpa;

  • Tre fantastiska vintageklänningar som nu är på kemtvätt.
  • Ridbyxor, en t-shirt, en chiffongblus, en klänning med rikliga axelvaddar och en superhäftig skjorta, också den med rejäla axelvaddar samt en vacker bh i spets som ska få skymta fram under genomskinliga små blusar i höst.

Och innan veckan är slut kommer jag definitivt ha inhandlat ett par rejäla boots i congacfärgat skinn och mastig klack som jag förälskat mig i på stan. Det är verkligen dyrt att bo i stan. Och då syftar jag inte på höga bostadspriser och svindyra amorteringar. Utan tillgängligheten till allt.

(Rödblommig cardigan; ärvd från mammas hippietid, jeansshorts från Zara, linne från mormor och väska Louis Vuitton.)

2 comments:

  1. Googlade dig och hittade din fina blogg, massa artiklar och grejer! Kul!
    /Kajsa

    ReplyDelete
  2. Har inte hört ngt från dig har du tid ork att träffas?? ensamma eller med karlar du bestämmer..
    KRAM

    ReplyDelete