Thursday, September 17, 2009

CONGRATULATION

Och vinnaren i den fantastiska tävlingen hos Relove är .... Fredrica Grip!!! Congratulations dear! Varför just Fredrica blev vinnaren bland alla mycket tänkvärda tips - var helt enkelt att jag tyckte precis samma sak. Och det var genomförbara förbättringar.

Maila mig (stina_auer@live.se) din fullständiga adress så får du snart ett fint CC Skye armband på posten. Och tack kära Relove för en fantastisk tävling. Jag personligen skulle önska mig mer Diane Von Furstenbergklänningar. Har precis klickat hem mig två stycken från en amerikansk nätsida. Det skulle vara toppen. Annars tycker jag konceptet är fantastiskt. Lycka till Relove!



5 comments:

  1. Grattis Fredrica! Återigen, tack för alla kommentarer. Mycket bra tips och hjälp som jag ska sortera och fundera över. Tipset med att lista per designer var mycket bra och det är nu fixat.
    Och för er som inte vann, det finns ett svart i lager nu! :)
    http://relove.jetshop.se/cc-skye-p-107-c-148.aspx

    ReplyDelete
  2. Vilken härlig bild på dig!! Love it! vet du vad jag fick tag på ett par
    acne stövlar här i Uppsala.kram

    ReplyDelete
  3. Tima: Thanks!

    Rövarmamman: Nämen, Gud så underbart för dig!!!

    ReplyDelete
  4. Du tar otroligt vackra bilder. Wow

    ReplyDelete