Sunday, September 20, 2009

The country

2 comments:

  1. Otroligt fina bilder som alltid. Och en härlig familj som strålar av lycka i solens höstljus.

    Jag tycker att du STINA är en jättefin förebild för alla unga kvinnor i Sverige. Otoligt begåvad på alla sätt och vis, även en gammal tant som jag blir enormt berörd av vilken duktig, fin, rolig, vacker, ödmjuk, djup, modemedveten människa du ÄR!


    Frid & Kärlek och färggranna höstlöv
    från en annan del av moder jord.

    ReplyDelete
  2. Anonym: Men vad glad jag blir. Jag vill vara en bra förebild för kvinnor. Jag vill visa hur viktigt det är med insidan, människan coh själen utan att för den del ge avkast på det ytliga. Det går att kombinera, det ena behöver inte utesluta det andra. Ditt meddelande berörde. Tack!

    ReplyDelete