Wednesday, September 16, 2009

Easy going

Vilken dag igår. Huvudvärk som attan och en kropp som nästintill gav upp. Jag letade efter blutsaft på förmiddagen mellan patienterna men hittade bara jordgubbar som jag satte i mig en hel ask för att inte svimma. Men sedan gick jag hem och tuppade fullkomligt av. Sov fram till tio på kvällen och hade tre tusen missade samtal och sms som blinkade på telefonen. Jag svarade på de viktigaste och somnade sedan om för natten.
Idag är det min lediga dag och jag är fortfarande så slut i kroppen. Och mystiskt svullen i ansiktet. Men så kan det bli när man kör ut sig. Idag är det bara vila och små trevligheter som står på listan. Och en riktigt kul grej. En resa till Barcelona ska bokas!

3 comments:

  1. Man behover verkligen unna sig en god resa nar kroppen haller pa att strejka och Barcelona ar ju inte alls fel! Kika garna in pa min blogg dar jag delar med mig av olika Barcelona-tips da jag just bor har nere!

    Kram!

    Nathalie

    ReplyDelete
  2. Nathalie: Gud så bra, den ska jag kolla ordentligt! Taru bor också i Barcelona men ju fler tips desto bättre! Tack kära du!

    ReplyDelete
  3. Har en liten fråga. Ska dina läppar se ut så eller har det hänt något fel?! Ser ju inte direkt snyggt ut måste jag säga :S Jag tänkte ju boka tid hos dig för har hört att du gör restylane?.... Mvh N

    ReplyDelete