Friday, September 18, 2009

Fresh

Jag ska då ge en liten utvärdering efter att ha använt i.d mineralsmink en dag. Jag känner mig mer sminkad än jag förväntade mig kan jag säga ... men det var länge sedan folk sa åt mig att jag ser så fräsch ut. Mina patienter frågade vilken magisk behandling jag precis gjort och när jag sa att jag sminkat mig mer än vanligt (...) sa nästan alla att de inte syntes, jag såg bara omåttligt fin ut. Och som om jag blivit lite solbränd.

Därför tycker jag att i.d är helt okej än så länge. Men det tar nästan en månad förrän jag vet exakt vad jag tycker.

(Skjorta: Top Shop, svart armband: Relove.se, guldring: Bvlgari)

4 comments:

  1. Berätta hur du far ditt har att se sa fluffigt, härligt, ofixat med ända dösnyggt ut?!

    /R

    ReplyDelete
  2. Oh så roligt att du testar i.d & beskrivr vad du tycker! Jag själv funderar på att falla för grupptrycket!

    TACK för all inspiration till hösten, livet, mode & foto. Din blog blir som en drog!

    kramar//ia
    magiskaia.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Åh, du kan väl hålla oss uppdaterade om vad du tycker om i.d, ifall du ändrar dig vill säga, önskar Cilla

    ReplyDelete
  4. R: Ja, du. Jag skrev faktiskt en detaljerad ebskrivning som ett inlägg i min förra blogg om du vill läsa. Men jag tvättar håret, lägger i Root boost i överdelens hårbotten och luggen, sedan fönar jag håret upp och ner och fönar endast luggen med en stor rundborste. Sedan blir det såhär. Mycket enkelt.

    Ia:Vad kul, nu har jag haft i.d ännu längre och jag gillar det verkligen.

    ReplyDelete