Sunday, September 13, 2009

Kräftskiva

Åhh så trevligt. Yang & Görans årliga kräftskiva var hur mysig som helst. Riktigt gamla vänner är något speciellt. Och traditioner är till för att följas. Jag åt 43 kräftor (och det bara för att jag och Linneas lillebrorsa - som jag känt forever slog vad om vem som kunde äta flest) och drack knappt en droppe på hela kvällen, men hade lika kul för det. Men killarna nubbade på i hundratjugo som vid alla kräftskivor. Tillslut gick vi och hälsade på syrran och hennes söta väninnor på Utecompagniet och kramades med Rebecca. Därefter satte jag min berusade make i en taxi med mig och drog hem.

(Dress: Ralph Lauren)

9 comments:

  1. haha,vann du? åt du flest kräftor?:D

    ReplyDelete
  2. Stina, har följt din blogg för flera år sedan och jag minns att jag skrev till dig att jag hade gjort restylane i läpparna för något år sedan och då skrev du tillbaka att "nästa gång kom till mig". Nu skall jag fylla dem igen, på ellipseklinikken. (Du jobbar väl där?) Dock på den i Göteborg så ja får inte "kändis-spana" på dig. Iallafall, kram Susanne

    ReplyDelete
  3. Leggingsen du har från ZARA som ser ut som ett par ridbyxor, vad kostar dom? :)

    ReplyDelete
  4. Vilka kanonbilder så fina, du är riktigt duktig med kameran INTE lätt att fotografera TING så att det blir snyggt!!!
    Har inte ätit en kräfta i år och jag som ÄLSKAR kräftor!!=(
    Önskar dig en mysig fredagskväll
    KRAMISAR min vackra bloggsystra

    ReplyDelete
  5. Hej!

    Först och främst vill jag bara säga att du har en superbra blogg, men massvis av vackra bilder.
    Sen undrar jag vilken klinik du jobbar på. Vill själv fixa botox.
    Maila gärna mig på:
    therese.lindgren@live.se

    Tack! Kram Therese

    ReplyDelete
  6. Det är otroligt hur nyförälskade du och Peter ser ut trots att ni varit ihop så många år. Så himla gulligt att se. / Micke.

    ReplyDelete
  7. Jag tycker också ni är jättefina ihop, du och din man! Kram från Cilla

    ReplyDelete
  8. Hanna: Ha, he .. nej han var omöjlig. Så fort jag hade ätit flest tog han ytterligare en. Bara för att. Skit också.

    Susanne: Nämen vad kul, roltigt! Säg till receptionisten att du kommer via bloggen så att jag vet! Välkommen.

    Anonym: Japp, de är från Zara. Och de kostade ett par hundringar, minns inte riktigt men ajg tror inte de finns kvar dessvärre ...

    Sanna: Tack hjärtat!

    Therese: Ellipseklinikken på Odengatan 106 tel:08 441 81 48 Välkommen!

    Micke: Vad gulligat sagt, vi har haft det lite tufft nu på sistone men så är det ibland. Men jag älskar honom mycket. Tänk att jag varit med honom mer eller mindre sedan jag var 19år, en liten flicka nästan. Sjukt.

    Cilla: Tack kära ni, jag ser det som tecken på att jag ska kämpa lite extra!

    ReplyDelete