Wednesday, September 9, 2009

My beautiful sister

I dag har jag i vanlig onsdagsordning ätit lunch med pappa och syrran. På restaurang Ciao Ciao den här gången. Och min spontana syster hade givetvis färgat håret svart under de få dagar vi inte setts. Den blonda skönheten har förvandlats till en magskt, sexig och gudomlig varelse som verkar ha fått alla drag en kvinna kan önska. Hennes sensuella mun är helt naturlig och de isblå ögonen helt förförande. Det svarta håret trollar fram hennes nästintill perfekta drag på ett sätt som är obeskrivligt. Ja, hon är obeskrivlig min syster. Alla som någon gång träffar henne får sig en livsdom för livet. Skönhet och intellekt kan verkligen gå hand i hand. Och ändå är hon vild som vinden och lika verbal som en politiker. Och hon är min bästa vän.

1 comment:

  1. I LOVE U MIN ÄLSKADE VACKRA UNDERBARA SYSTER!!!

    ReplyDelete