Sunday, September 6, 2009

My morning

11 comments:

  1. Vilka härliga bilder och vilken mysig morgon. Så himla bra citat. Måste nog ta och spana in den boken, finns det att få tag i, i Sverige?

    ReplyDelete
  2. Vilken underbar morgon...inte läst den boken ännu, jobbar mig som bäst igenom "kabbalah for beginners" :) Hoppas fortsättningen på din dag var lika underbar! :)

    Kram /Maria

    ReplyDelete
  3. Hej Stina!
    Jag är ledsen om du har skrivit det här innan, men hursomhelst.. Jag har blivit väldigt intresserad av Kabbalah pga dig! Jag är helt ny i ämnet (och ganska ny i din blogg också) och ville därför fråga dig vilken bok du kan rekommendera för mig som vill veta allt om Kabbalah - men inte hört mycket om det innan?
    Hoppas du kan hjälpa mig eller hänvisa till något gammalt inlägg om du har skrivit om det innan!
    Ha en bra söndagskväll snygging!
    Kram, Hanna

    ReplyDelete
  4. Hanna: Jag har skrivit SÅ mycket tidigare om Kabbalah och allt där runtom. Men här kommer en länk från min gamla blogg. www.stinasworldofeverything.blogspot.com/2008/02/vilka-kabbalahbcker-ska-man-lsa.html

    Lycka till!

    Fröken Isaksson: Well, tror inte det. Men kolla på amerikanska boksidor, de brukar skicka hem.

    ReplyDelete
  5. Fröken Isaksson och Stina :) Jo, den boken "God wears Lipstick" finns på Bokus, beställde den precis:) Här kommer en länk: http://www.bokus.com/cgi-bin/book_search.cgi?rewrite=no&FAST=god+wears+lipstick&PRODUCT_GROUP=B

    Kram Maria

    ReplyDelete
  6. Maria: Perfekt! Sverige börjar verkligen fatta galoppen nu. HÄrligt. Handla hem, läs och känn livet ta sig nya former ...

    ReplyDelete
  7. Vilka fantastiskt romantiska, vackra bilder och fina, kloka budskap. Vilken underbar kontrast till de föregående bilderna.
    /Jenny

    ReplyDelete
  8. Tack för en fantastisk blogg!

    Maria/Göteborg

    ReplyDelete
  9. Jenny & Maria: Man bugar och tackar! Kontraster förhöjer, inte sant?!

    ReplyDelete
  10. jag har läst din blogg nu under ett års tid...vill bara säga att du är en otrolig inspirationskälla för mig. TACK! :)

    ReplyDelete