Sunday, September 13, 2009

Vinn ett armband!

Jag har fått möjlighet från nätsidan Relove - att lotta ut mitt favoritarmband - ett dyrbart armband från det hippa märket CC Skye. CC Skyes första kollektion visades i tidningar som Elle, Lucky och In Style. Sedan dess har hennes smycken, asseccoarer och väskor varit mycket populära bland Hollywoods kändisar och fashionistas över hela världen. Armbandet har en 18 karats guldpläterad medaljong och kostar egentligen 1100kr.

Tävlingen går ut på att du signar upp dig på nyhetsbrev på Reloves hemsida samt skriver en kommentar hos mig (stina) i kommentarsfältet nedan om vilka märken som skulle vara intressanta eller om man har något annat förslag på förbättring i nätshoppen.

Vinnaren drar jag sedan bland er alla och den som vinner får välja mellan det svarta eller det oranga armbandet. Tävlingen avslutas på onsdag den 16:e.

Lycka till kära ni!

17 comments:

  1. Vilken bra webbshop :) Blev salig av en ny affär att botanisera i!
    Ett märke som jag skulle älska att se i en svensk webbshop är William Rast, har inte hittat det någonstans. Jag skulle vilja se accessoarer och nyckelringar från Marlene Birger.

    Jag tycker att man ska kunna slå på designer direkt i menyn och inte bara kategorierna.
    Gillar bloggen skarpt!

    Och självklart vill jag vinna det underbara armbandet från CC skye :)!

    Kram!

    ReplyDelete
  2. Ljuvligt armband!
    Hoppas att det kan få pigga upp mig eftersom jag just nu genomgår en separation från mina två små döttrars pappa.
    Jag har skrivit upp mig för nyhetsbrev hos Relove.

    Reloves hemsida är bra, men tycker att bilderna med skyltdockor var lite tråkiga. Mycket bättre med riktiga personer som visar kläderna. I övrigt verkar den bra, fri frakt är en toppen service enligt mig!

    Tusen tack för din fina blogg Stina!
    /Maja
    emmec82@hotmail.com

    ReplyDelete
  3. Hej Stina!
    Gillar din blogg:).
    Jag skulle verkligen bli överlycklig om jag vann armbandet tänkte faktist betälla ett svart men jag såga att det va slut.
    Har haft en riktig tuff vecka med influensa och sjuka barn,så det skulle verkligen liva upp mig:).
    Skulle ju va sjukt snyggt till bara t-shirt och jeans som du skrev tidigare.
    Angående webbshoppen så drömmer jag om att någon ska börja sälja Ralph Lauren det är mitt favoritmärke men går inte att beställa till Sverige.Annars tyckte jag att sidan va helt ok kanske lite snyggare bakrund på bilderna ser ju lite dyrare ut då:).
    Ha en underbar vecka!
    Kram/A

    ReplyDelete
  4. Vad härligt med detta supersmarta koncept, ligger helt rätt i tiden. Fräsch, enkel & inbjudande design som gör mig glad, här kommer jag att titta in-varje dag!

    Jag skulle gärna se fler väskor & accessories på relove, smycken i massor! Vad det gäller märken skulle jag också gärna sett fler av våra spännande skandinaviska designers :)

    Jag måste också passa på (när jag ändå bemödar mig att kommentera ;) att tacka för en härlig blogg, jag älskar din blandning av glamour, värme, intelligens och allvar. Så fort jag insåg att mitt första intryck av dig inte stämde, så är jag en trogen läsare!

    //Hanna

    lindberg_hanna@hotmail.com

    ReplyDelete
  5. Hej Stina,

    Din blogg är så underbar, med hög stil faktor på allt.

    Väldigt tjusigt armband, i båda färger!
    Jag skulle vilja se fler annorlunda designers (som Manoush t ex), mer väskor, sjalar och kanske få in skor (Danska Apair skulle vara bra)i Relove shopen.

    Hälsningar,
    Julia K.

    ReplyDelete
  6. Hej!

    Jag tycker att Relove borde ha kategorier för designer, söker man efter en speciell designer tar det lite lång tid. Jag tycker dessutom att bilderna är lite för små.
    Däremot gillade jag skarpt att dom hade kategorier indelat i storlek, perfekt och deras blogg är jättefin!

    En sånt fint armband skulle verkligen passa nu när jag börjar med min IVF snart, all uppmuntran är ju välkommen!

    Kram

    ReplyDelete
  7. Hallå Stina!

    Jag använder inte heller så mkt olika smycken, jag får ett par favoriter, men det där armbandet vill jag verkligen ha :)

    Har registrerat mig på Relove nu. Kul att de mixar vintage med nytt för det gillar jag att göra själv också! Man skulle kunna dela upp det i olika avdelningar så det blir lätt att navigera om man t ex är ute efter just vintage.

    På Accessoaravdelningen tycker jag det skulle vara kul att se smycken från märken som Rachel Leigh och Disney Couture.

    Ett annat märke som jag tycker skulle passa in på alla klädkategorier, accessoarer, väskor samt skor på Relove är Patrizia Pepe!

    Det första jag letar efter när jag kommer in på en nätshop är en lista över alla märken, så det skulle också kunna vara ett tips. För övrigt gillar jag att Relove har fri frakt och att sidan är rosa :)

    Ha det fint! Vad roligt att du fortsätter blogga förresten!

    / Serri

    ReplyDelete
  8. Ur en konkurensmässig synpunkt anser jag att Relove.se behöver utöka sina kategorier med flera produkter. Under till exempel "Accessoarer" ligger endast en produkt och under "Väskor" två produkter. De är ett för litet utbud för att bredda sitt kundsegment.

    Företaget behöver även nischa sin hemsida mot de dyra varumärkena som man säljer. I dag ser den tämligen enkel ut samt saknar den snygga och stilrena designen som krävs för att sälja handväskor för tre tusen kronor. Den rosa-lulliga-designen påminner om nätbutiker som chique.se.


    Maria W

    ReplyDelete
  9. Hej Stina!
    Nu har jag anmält mig för nyhetsbrevet och ett märke som jag saknar är Nicole Richies smycken House of Harlow. Lite mer udda stil på dessa.
    Vill gärna vinna armbandet, jättesnyggt!!
    Må så gott!
    Annika.

    ReplyDelete
  10. Revolve bör göra sin sida lite mer stilren och enkel. DÅ den i nuläget är något "plottrig".
    De fantastiskt fina produkter de idag har försvinner och känns nästan lite billiga, på grund av att sidan är just för "plottrig".

    Stramade de upp den något hade det gjort en stor skillnad.
    Sen tycker jag det hade varit riktigt kul om de hade haft möjligheten att utöka sitt accessoar sortiment med exempelvis House of Harlow.

    Tack för en rolig tävling och en mycket bra blogg.

    ReplyDelete
  11. Hej!

    En i raden av dem som vill åt armbandet! Har också registrerat mig för dras nyhetsbrev.

    Tips på märken att ta in: jag är fantastiskt förtjust i min nya ring från det danska märket Maleen Neel (http://www.maleenneel.com/shop/frontpage.html). Eftersom man får ringen med tre olika stenar tröttnar man inte - och designen är enormt stilren och lättburen. Så jag tycker de skall försöka ta in de ringarna! I övrigt tyckte jag mycket om sidan och tycker mest bara att de skall vara uppmärksamma så att intrycket inte blir för plottrigt.

    Jag tycker mycket om din blogg och hoppas att, även om det inte blir jag, den som får armbandet blir lika glad för det som jag skulle bli! Jag är lyckligt lottad som är på utbytesår i usa med mitt universitet, inte desto mindre är det svårt att vara hemifrån och samtidigt försöka hitta tillbaka till sig själv bland alla nya människor och upplevelser. Får i vart fall inspiration och tröst av att läsa din blogg, även om jag har en annan tro än du. Du verkar vara en väldigt fin person. Fortsätt blogga! :)

    ReplyDelete
  12. Hej Stina!

    Jag tycker att Relove.se borde satsa på en enklare webbdesign, ett fräschare färgval och modernt typsnitt. I menyn borde man kunna se vilka olika märken som finns och kunna navigera sig in på det märket man är intresserad av. Sen tror jag att produkterna skulle komma till sin rätt och se mer exklusiva ut om de fotades på modeller i en studio med ex. vit bakgrund.

    Ett märke som jag gärna skulle se på Reloves hemsida är Tory Burch. Då tänker jag framför allt på deras underbara skor och väskor!

    Sist men inte minst vill jag tacka dig för en mycket inspirerande blogg!

    Kram Fredrica

    (fredrica_grip@hotmail.com)

    ReplyDelete
  13. Underbar webshop, hade dock aldrig hittat den om det inte var för dig så där borde de tänka ut något smart... Tvärtemot vad de flesta andra verkar tycka så gillar jag den lite "plottriga" sidan, känns som man fyndar mera då på något sätt, man dras in med känslan att man kan göra riktiga märkeskap å tar sig tid att kolla igenom sortimentet... hade sidan varit snyggare å exklusivare hade jag tänkt att det var för dyrt för mig...
    Är inne i en svarta smycken period just nu, så behöver väl inte säga att jag föll pladask för CC armbandet...helt underbart
    Kram Sara

    ReplyDelete
  14. Fin blogg!

    Jag tycker att sidan bör bli lite mer personlig, med mer livliga människor och inte dockor.Jag hoppas och tror troligtvis att utbudet kommer bli större med tiden :).

    Önskar märket odd molly, men sen tycker jag även att små designers ska synas på hemsidan, deras kläder är unika och gjorda med kärlek :).

    Jag hoppas jag vinner armbandet så det kan pigga upp min höst som inleddes med plugg på en otorligt tung utbildning

    PUSS OCH KRAM

    Felek_kartal@hotmail.com

    ReplyDelete
  15. Hej Stina!

    Din blogg är suverän!


    Jag har skrivit upp mig på nyhetsbrevet, hur har jag kunnat missa denna underbara sida Relove!? Den var ju kanon! Sidan behöver inte ändras någonting, jag gillade designen och att den stack ut ur mängden dessutom så tror jag att man letar igenom den mer och ser på alla grejer pga den är så livlig och man får energi. Båda armbanden var hur fina som helst, men jag vill ha det svarta, skulle kunna göra allt nästintill för att få det :) Hihi! Jag saknar Sophia Kokosalaki, alldeles för några sidor som säljer hennes accessoarer! Tack för en bra blogg Stina :) min mail : bingobimbo@live.se

    ReplyDelete
  16. Hej Stina,

    Det skulle vara jätte kul att vinna detta fina armband bara att få en dos av härlg vardags lyx i livet.
    Jag har reggat mig på Reloves hemsida.
    Tack för en bra ochc härlig blogg.
    Ha en bra dag
    Kram Alexandra
    alexandra.hellgren@live.se

    ReplyDelete
  17. Jag läser och begrundar alla era kommentarer. Tack! Ni har ju fotfarande idag på er att vara med i tävlingen så passa på ni som inte har deltagit än. Vill bara också säga att vi nu har fått in två stycken svarta till i lager. Men det är de absolut sista!

    ReplyDelete