Sunday, September 20, 2009

The water

Det är något så obeskrivligt befriande att få ta sig ut i naturen och beskåda det vilda höstvattnet. Jag älskar vad den friska luften gör för min själ och den kraften jag överför till mig själv medan vågorna brusar mot strandkanten. Mamma, jag och pappa gick det korta biten ner mot havet och lät oss förföras. Tog djupa andetag och bevarande synen djupt, djupt. Jag mår som bäst när jag är här. I naturen. Det går inte att hjälpa. Snart blir driften för stark. Jag måste bort ifrån storstaden.

4 comments:

  1. Vilka otoligt vackra bilder du tagit under helgen som låter så härligt! Skönt att bara få förvinna bort från alla måsten och bara ta dagen som den kommer. Det är dessa dagar som får en att orka vardagen o stressen som ofta kommer med den.
    Kram LindaC

    ReplyDelete
  2. Hej Stina, du brukar inte svara på dem kommentarer du får men jag hoppas verkligen att jag får ett svar på denna fråga detta är en konstig fråga men i alla fall jag undrar vilken tandkräm du använder och om det finns någon/några tandkräm du verkligen gillar och kan varmt rekommendera.. sedan undrar jag om du någonsin använt Listerine.. har hört att den skall ge missfärgning stämmer detta? Vore så himla tacksam om jag fick ett svar:)
    Sedan undrar jag om du blekt tänderna eller om du gjort något annat? t.e.x något du använder som för att få fina och fräscha tänder.. Jag vore så himla tacksam om du svarade på dessa frågor:)!


    Ha en fin kväll /Audrina

    ReplyDelete
  3. Underbara bilder! Visst är naturen fantastisk för själen?

    Puss & Kram
    Ingela

    ReplyDelete
  4. Linda: Så mysigt, jag vill flytta tilllandet!!! Kramar

    Audrina: Jag hade tandställning, genomskinlig räls i lite me rän ett år för inte så länge sedan. Både uppe och nere. Jag blekte tänderna för ungefär två-tre år sedan och är noggran med munhygien. Dricker oftast min morgonkaffe genom sugrör tex och skäljer alltid munnen emd vatten efter att ajgd ruckit kaffe på jobbet. Jag har inet hört något iom missfärgningar av Listerine, det ska vara mycket bra för tänderna och munhälsan. Jag använder den tandkräm som finns hemma. Ingen speciell men det ska vara flour i.

    Lycka till!

    Ingela: Puss

    ReplyDelete