Tuesday, October 27, 2009

Beautiful Barcelona and hot Milan

Den vackra, sydeuropeiska och passionerade staden Barcelona räckte inte till trots fantastiskt sällskap, underbar mat och sena nätter med glöd, livslust och continental puls. Vi var tvungna att ta en liten smakfull tripp till Milano också och passa på att uppleva hur snabbt man kan avnjuta en stad under tjugofyra timmar. Den spenderades med en sen femrättersmiddag på en av mina favoritställen - Nobu och en lång lunch dagen efter på en makalös lunchterass med utsikt över det droppliknande skönheten Duomo. En generös vän lät låna ut sin våning där med butler 24/7.

1 comment:

  1. Åhh, vilka underbara foton!
    Min väninna o jag åker til Milano på fredag...en 4 dagars weekend av vad jag vill tro mig vara fotona ovan.
    Har du några tips och trix? Tack också för en värmande blogg med mycket transparens och kärlek!

    ReplyDelete