Wednesday, October 7, 2009

In bed

Jag sov tolv timmar i natt och vaknade trött och med huvudvärken som blivit mitt koalaliknande husdjur för tillfället. Idag har jag tusen små saker som jag bör göra men då mina lediga onsdagar ska ha fokus på trevligheter, sinne och välbefinnande funderar jag på att välja ut allt trevligt och skita fullständigt i resterande måsten. Att ligga i sängen med mjukiskläder och läsa böcker för att då och då gå och sätta på lite kaffe och ta ytterligare en smörgås är för mig ljuvligt.

Hoppas du får en fin dag.

4 comments:

  1. Jag gillar din inställning! :D Själv är jag väldigt duktig på att skita i alla måsten och bara vara :) Man måste inte alltid vara så himla duktig och effektiv. Viktigast av allt är att må bra i själen! :)

    Ha en trevlig kväll! Kram/Nicky :)

    ReplyDelete
  2. Låter som en skön och bra dag! Ser att du har en spikmatta i sängen. Gillar du den? Tycker du att den fungerar? Funderar på att skaffa en, men misstänker att den sedan blir liggande i något skåp...

    ReplyDelete
  3. Jag älskar ...: Verkligen inte, att vara duktig, jag menar vem gör man det för? ALla andra oftast.

    Pärla: Jag gillar den skaprt. Den hjälper mig lite när jag har mycket ont i huvudet och när jag inte kan sova eller känner mig orolig då tar jag upp den i sängen och liugger på den runt 390 minuter. Den gör ont men samtdigt värms kroppen upp coh endorfiner frigörs på ett mcyket behaggligt sätt. Lova dig själv att använda den bara så ska du se ...

    ReplyDelete