Wednesday, October 28, 2009

Quality time

Efter en mycket underhållande helg med fyra olika flygfärder - är det inte undra på att jag behöver allt lugn jag bara kan tänkas få. En härlig resa väntas förmodligen om ytterligare två veckor och innan dess är det själen, lugnet och balansen som ligger i mitt fokus. Jag ska försöka få till det med mina närmasta vänner, min familj och några andra som ligger mig varmt om hjärtat. En bra start på kvällen var att syrran behagade spontankommaöver vilket alltid är en givande upplevelse. Det har varit mycket tända ljus, jasminrökelse, kakaodoppade mandlar och te nu i sena kvällstimmen. Snart ska vi kura ner oss i soffan och titta på ytterligare en pärla från kultstället Casablanca.
Ja. Syrran och jag är som Taru och jag. Universums energier kunde inte vara mer samspelta när vi får vara tillsammans. Häftigt är bara förnamnet.

8 comments:

  1. Vilken underbar resa du verkar ha haft! Kram

    ReplyDelete
  2. Var är din man? Har ni separerat? Inte för att man måste sitta ihop, det är bra att man är självständig men tidigare nämnde du alltid han i din blogg. Nu verkar han inte längre finnas vid din sida. Kram

    ReplyDelete
  3. Ja, jag undrar också var han är?!

    ReplyDelete
  4. Härligt när man hittar sådana människor. Resan låter dessutom helt underbar.

    ReplyDelete
  5. Anonym 1 och anonym 2: Maken är hemma och arbetar och njuter av att AIK går så bra. Han vill inte vara med i bloggen så mycket och bloggen handlar inte om oss. Den handlar om mig. Men jag kan avslöja att han också tog del av jasminrökelsen coh chokladen igår framför tv. Dessutom behöver jag inte vara så privat med allt. Jag själv vad jag vill dela med mig av. Eller hur. Ha en fin dag.
    Kram
    stina

    ReplyDelete
  6. va härligt att du varit i barcelona hos taru. vilket kanonväder ni hade och vilka vackra bilder du lagt upp! inspiration! kram

    ReplyDelete
  7. Skönt kort på din syrra...pappa

    ReplyDelete
  8. Marta_ Jag och Taru är riktiga soulmates!

    Pappa: Eller hur! Puss

    ReplyDelete