Thursday, October 29, 2009

Shopping for shoulders

En blixtvisit ner på stan efter kliniken efter en balmainliknande kavaj var dagens mission. Och jag fann ungefär det jag letade efter. En svart yllekavaj med lagom storlek på de tvära axlarna samt midjelängd och precis så klassisk men smågalen som jag gillar. Blir det trevligheter i morgon är det definitivt denna jag kommer klä mig i. Jag har precis laddat ner Spotify och sitter och småsjunger härliga gamla 80 & 90 - talsballader som får inspirationens glöd inom mig att bubbla över. Har jag tur blir det kareoke på scen i morgon efter några drinkar och därefter finns det många olika spännande alternativ ute på stan som lockar.


4 comments:

  1. Du är galet fin gumman! Vilka härliga inlägg och fantastiska bilder från Barcelona.

    Kul att du hittade kavajen du letade efter.

    Puss & Kram
    Ps. Vad sägs om en repris på Ciao Ciao snart? Ds.

    ReplyDelete
  2. Du är så himla fin vännen, saknar dig har så mycket att prata om känner mig ganska konstig som person just nu och behöver ngn att prata med...
    hur gör man med spotify måste man inte ha en inbjudan??
    KRAMISAR

    ReplyDelete
  3. Åssen behandlinger tar du for å ha så pen hud i ansiktet? Love it!

    ReplyDelete
  4. Ingela: Tack hjärtat, vad gullligt skrivet.

    Sanna: Tack sötis.
    Anonym: Jag använder Jan Marinis medicinska produkter. Fem olika som jag kör med jämnt. Tre gånger per år gör jag en kemisk peeling och ca: 2-3 gånger per år gör jag en IPL behandling som är min favorit. Men du måste ha stått på Jan Marinis produkter innan - annars blir resultatet inte lika bra.

    Lycka till

    ReplyDelete