Tuesday, October 6, 2009

What really matters

Just nu är jag inne i en migränvåg med mycket huvudvärk som tar på krafterna. Jag märker hur jag drar mig undan och de stilla kvällarna blir mer betydelsefulla än någonsin. Samtidigt blir jag alltid mer spirituell när hösten kommer, precis som om det blir betydligt viktigare vart jag är påväg och vad som ska ingå och fokuseras på i framtiden. Människor med bra energier är något av stort vikt inser jag ju äldre jag blir - och att du alltid måste börja med dig själv när du försöker ändra en människa.

4 comments:

  1. Prova att sluta med mivitotal så kanske migränen släpper. Har sagt det tidigare men den gav både mig och min mamma ökade migränbesvär (när vi började med den) som försvann när jag slutade med den. Vet inte vad det berodde på...
    Flummig text men du förstår vad jag menar...är väldigt sömnig nu :)
    Gonatt...

    ReplyDelete
  2. Den boken måste jag köpa!!! Så fina och kloka ord!!!

    Godnatt sov sött och ha en toppen dag imorgon!! :) Kram/Nicky :)

    ReplyDelete
  3. Yazz: Hm, ja kanske ... men jag har inte druckigt Mivitotal på nästan en månad och sedan blrjade jag ioförsej igen, kanske är det en birdragande faktor, Jag ska testa. Tusen tack för din omtanke.

    Nicky: Ja det måste du, den heter God wears lipstick. Kram

    ReplyDelete
  4. Anledningen till att jag hittade din blogg är för att jag sökte information om Kabbalah (som du kanske förstår har jag redan läst en hel del på andra sidor tidigare men behöver kompletterande information). För det första har jag förstått att det inte ska vara accepterat inom Kabbalah för kvinnor att utöva denna livsåskådning (förrutom i den hermetiska då) och för det andra så finns det ingenstans i den "riktiga, icke kommersiella" formen av Kabbalah där man faktiskt använder dessa röda trådarmand, så min fråga till dig är följande;
    Hakade du bara på trenden eller tror du på den tillgjorda Madonnakabbalahn?

    ReplyDelete