Monday, October 19, 2009

Work - soul - work - soul


Helgen har spenderats med en blixtvistit till ett av våra grannländer för att sedan åka direkt från Arlanda till Yasuragi där det var själamys blandat med arbete. Dessvärre hade jag inte sovit på 48 timmar så nu har jag blivit förkyld med halsont och feber och är således hemma från jobbet idag. Känslan efter att ha spenderat ett dygn på Yasuragi är att jag aldrig någonsin skulle sätta min fot där frivilligt igen. Tristare omgivning och atmosfär var länge sedan jag upplevde - som tur var fanns den vackra naturen utanför knuten som lättade upp känslan.

1 comment:

  1. Du är efterlängtad, tur att jag fortfarande har ett par gamla månader kvar så att jag har kunnat stilla mitt Stina-beroende.
    Härliga bilder, synd att du inte var så nöjd. Nästa gång får du komma ner till underbara Halmstad och Tylösand som har ett makalöst spa. Krya på dig, kram

    ReplyDelete