Friday, November 20, 2009

Antioxidanter

5 comments:

  1. framför mig ligger allt annat än anioxidanter, en påse nappar och en påse julskum. när en ens egen dag känns grå av dessa 100 anledningar kan man alltid glädja en annan människa och då känna sig lika gladare och lite vackrare på insidan. Stina jag tycker det är spännande att ta del av den del i ditt liv som du skriver om här i bloggen. tack för att jag får titta in och tack för alla gudomliga bilder på skor som gör mig lycklig. /Lina

    ReplyDelete
  2. Hej stina ! Prova med en antioxidant drink, den är super bra. 1 st Granatäpple, 1 st Citron, 1 st äpple, 1 st apelsin+ en bit ingefära, kör allt i råsaftcentrifugen. Drick och njut.Kör den drinken tre gånger i veckan så kommer Du ej MERA VARA FÖRKYLD.( se Anna Skippers) recept. mvh Margareta

    ReplyDelete
  3. hej stina, tack för en mysig blogg :)

    jag undrar vad det kostar att ta restylane under ögonen för mörka ringar under ögonen? du kanske inte vet ett exakt pris för det beror väl lite på mängd, men ungefär?

    ReplyDelete
  4. åh! Jag har precis hittat till din blogg! jag är frälst! Du inspirerar och jag är så glad över att du tror på det här med intuition, lagen om attraction osv, förö det gör jag med! ÅÅhhhh nu blev jag så glaad så glad!

    ReplyDelete
  5. Lina: Julskum är en klar favorit! Du är mer än välkommen! Tack för ditt inlägg och hoppas denna dag känns bättre.

    Margaretha: Det där lät ju kanon och jag har ju en råjuicepres! Ska genast testa! Tack.

    Anoonym: Tack: 3000kr är det generella snittpriset. Ring till kliniken 08 441 81 48

    Anonym: Men så kul! Välkommen, välkommen, välkommen!!!

    ReplyDelete