Sunday, November 29, 2009

Christmas party

Och så var det dags för årets första julbord som enligt tradition hålls av min fina vän Yang och Göran. Jag försökte visualisera mig lite som en julgranskula och hade så den bilden i åtanke i val av kläder med min guldsvarta 80-talsblus och den korta, smällkaramellröda minikjolen. På fötterna hade jag mina benförlängande favoritheels med superpower. Ingen alkohol för mig dock. Alldeles för många Treo Comp som simmade omkring i den kroppen igår kväll.

3 comments:

  1. Varifrån är dina fina kläder och skor?

    ReplyDelete
  2. i'd love if you'd sometimes write in english. you look like such un interesting person. pretty please heheh :D
    http://myfxadvice.com forex trading

    ReplyDelete
  3. Anonym: Blus från top Shop, kjol från Divided.

    Eva An: I´ll think about that! Thanks, have a great day dearest!

    ReplyDelete