Sunday, November 22, 2009

Closer

Det är ofattbart att sitta här en söndagsmorgon och plötsligen inse att det är exakt en månad kvar till jul. Sommaren känns ett stenkast ifrån minneslunden och att sätta upp advenststakar och handla Amaryllis blir lika surrealistiskt som att jag fyller 30 år om bara 61 dagar. Men julen är en av mina favorithögtider och jag tar juklappar på blodigt allvar. Så förutom att spendera dagen i soffan framför ytterligare en box med tv-serier - tänker jag skriva en julklappslista av yttersta vikt.

4 comments:

  1. Jag kan inte heller förstå att det snart är jul! Var tar tiden vägen?

    Puss & Kram
    Ingela

    ReplyDelete
  2. Hej Stina! Härligt att du snart fyller 30... Jo, det stämmer, jag sa härligt!! ;) Som 31 årig kvinna/tjej så kan jag lova dig att det faktiskt bara "bli bättre" efter 30. Iaf är det något som stämmer väl överens på både mig och mina vänner. Det viktiga kristalliseras ur allt kaos, man lär sig mer och mer vad man vill oc behöver och man känner sig allt säkrare i och med sig själv. Om inte hela 20-årsperioden, så iaf större delen av den, har varit en större förvirring för både mig och merparten av mina 30-isch åriga vänner;)

    tack för en härlig blog...as always..

    /Mary

    ReplyDelete
  3. Ingela: Verkligen!Puss

    Mary: Tack för dina ord! Jag känner exactly the same. Jag älskar att bli äldre och har inga problem alls med den så länge man är i track med vem man vill vara och vad man är påväg i sitt liv. Men tack för att du återigen får mig att inser att det verkligen är så! HÄlsa dina väninnor att 30+ rocks! Kram stina

    ReplyDelete
  4. Åh, din 30-års fest (tar för givet att du skall ha en! :-) ) tror jag blir underbar! Kram från Cilla

    ReplyDelete