Saturday, November 28, 2009

International

Vilken fantastisk dag. Fredagen till ära valde jag att ta godbitarna av mina favoritländer och klä mig i en riktigt internationell konstellationsanda. Så Burberrykappa (England), Dolce & Gabbanaklänning (Italien), strumpbyxor från Woolford (USA), väska Louis Vuitton (Frankrike) och stövlar Acne (Sverige). Efter jobbet svidade jag om till mina lårhöga mockaheels från Top Shop samt min beiga Fendi Spy bag och så iväg till goda vänner på Lydmar och Cardierbaren på Grand.

3 comments:

  1. Guuuuuuud så snyggt! Jag fullkomligt älskar klänningen, helt underbar.

    Ha en underbar afton Stina.
    Kram

    ReplyDelete
  2. Fast wolford är faktiskt österrikiskt. Som anonym säger - klänningen är underbar!!

    ReplyDelete
  3. Anonym: Tack!!!

    Lia: Nämen är det? Det hade jag ingen aning om. Tack för infon!

    ReplyDelete