Tuesday, November 10, 2009

My own patient

Ibland blir jag tvungen att prova en ny behandling och jag testar det mesta på mig själv innan jag erbjuder det till mina patienter. Så idag var det jag som vackert fick hoppa upp på britsen och leka patient. Något jag är mycket dålig på. Jag gillar nämligen att ha full kontroll och är bäst som kreatör. Dessutom är jag kinkig som tusan och inte alls lika tuff som jag kanske verkar när det kommer till saker som gör ont.

Vill du läsa vad jag tycker om bröstlyft med Botox? Klicka dig hit.


4 comments:

  1. Spännande!
    Mycket proffsigt att som sjuksköterska prova på behandlingarna på sig själv innan man utför dom på sina patienter. Det tycker jag som kund hade känts tryggt.
    Sedan är jag förstås nyfiken vad för typ av behandling du gjorde.
    Ha en fin dag.
    / Cecilia

    ReplyDelete
  2. Var någonstans gjordes denna behandling, Ellipse? Och i så fall, är det en behandling som ni kommer att fortsätta med?

    ReplyDelete
  3. Hej Stina utför ni/du Triniti behandling och vad kostar det på ett ungefär att behandla decoltaget?

    Ha en fortsatt underbar dag Stina
    Du är såååå bäst!

    ReplyDelete
  4. Cecilia: det är en självklarhet för mig. Jag testar allt. Minst en gång. Ha en fin dag!

    Natalie: Ja, kanske faktiskt. Den gjordes givetvis på min klinike - Ellipseklinikken där jag arbetar.

    Anonym: Trinitibehandlingen är som IPL, ett intensivt pulserande ljus som lyfter upp restpeigment från dekolltaget. Det funkar ypperligt. en till två beh krävs. 2000kr/ beh. ring till kliniken 08 441 81 48 - VÄlkommen!

    ReplyDelete