Thursday, November 26, 2009

New me


Ny tatuering och nyfärgade ögonbryn. Ända sedan jag såg min andra inspirationskvinna Sharon Stone i Basic Instinct (Kim Basinger är min första) - har jag älskat de svartfärgade ögonbrynen på oss lite ljusare. Det blir så markant annorlunda och jag tycker att den svarta färgen tillför lite exotisk sensualism till ett annars ganska alldagligt nordiskt utseende. Så igår gick min dag onekligen i svartaste tecknet. En förevigad kärlekssymbol i svart till min syster och uppfräschade svarta ögonbryn. Jag är redo för Barcelona nästa vecka. Taru min älskling. Be prepered.

8 comments:

  1. My god. Du är verkligen lik Kim Basinger :)
    Den yngre. I början av hennes karriär.

    ReplyDelete
  2. Jättesnyggt!

    Sofia

    ReplyDelete
  3. Ja, percis vad jag tänkte...Kim Basinger och den nya Guess-flickan Emily Donito. – Stina du är ju otoligt snygg!

    FredagsKram till Stina,

    ReplyDelete
  4. Tycker din tatuering och tanken bakom den är så fin.

    ReplyDelete
  5. Jättefin tatuering Stina, väldigt feminin! Jag läste en artikel skriven av dig på improveme.se ang. fillers och du skrev att man kan ändra näsans form med hjälp av detta. Det jag skulle vilja ändra på är nästippen(få den mer spetsig som din) samt bredden på "mittenpartiet" alltså göra så den framstår som smalare. Är detta möjligt med hjälp av fillers?

    ReplyDelete
  6. Tack för ditt svar! :-)

    Men jag undrar om det finns olika flour tabletter på apoteket? eller finns det bara en bara att de finns i olika smaker? så att man vet vilken som är bäst och så.. vad heter din?

    ReplyDelete
  7. Hej Hej!

    Du skrev att det bästa med Blackberry är att eget BBM system som var skälet till att jag köpte denna då jag har vänner som bor utomlands och då är det gratis att kommunicera med dem.

    Hur menar du då? skulle du kunna berätta lite om det skulle uppskattas enormt :)

    ReplyDelete
  8. Anonym: Tycker du, det tar jag som en komplimang men du skulle se min mamma när jag var yngre. Det var inte lätt att ha en så utomjordisk vacker mamma, hon var så lik kim. Jag kände mig alltid fulare än fulast.

    Anonym: Men tack tjejer! så gulliga ni är!

    Sofia: Tack, ja annars hade jag aldirg gjort den. Varm kram

    Annika: Helt korrekt, har gjort två näsor idag med ungefär den indikationinen och det blir mcyket fint. Räkna med en kostand på mellan 3500kr-5000kr. Ring coh boka tid på 08 441 81 48


    Anonym: De heter som jag skrev - Fluodent. Men jag köper olika varje gång då de kommer i olika smaker och jag tröttnar lätt. Köp vilken du vill bara den innehåller Fluor och kommer från Apoteket. Lycka till.

    Anonym: BBM, är ett internt typ chatsystem som du måste fixa via BLackberrys företag i USA när du skaffat din mobil. det var väldigt krångligt men efter hjälp från teknikerna på Tre (jag ringde dit och terroriserade dem en hel eftermiddag) så funkar allt hur bra som helst. DÅ kan alla som har en Blackberry kommunicera med dig gratis, oavsett vart i världen de är. Skulle jag kommunicera med dem via sms skulle det kosta utomlandstaxa och det blir dyrt (tro mig, innan har jag haft en räkning på typ 3000kr mån för allautomlands sms). Men nu kan vi texta varandra inom Blackberrys alldeles egna funktion BBM och det funkar optimalt. Jag har givetvis det även med mina senska vänner som har en Blackberry men där tjänar jag inte så mcyket pnegar förutom att chattfunktionen fungerar så himla smidigt och man ser hela "chatten" så att säga. Lycka till!

    ReplyDelete