Sunday, November 29, 2009

The people

Ja det var riktigt kul på gårdagens julfirandefest det måste jag ändå säga. Fjanterier och nubbar åt höger och vänster (jag skålade i Ramlösa) med julmat från asien, västerlandet och musslor på det (?). Jag åt nog tjugo knäck under kvällen och idag planerar jag att omedelbart ta fram receptboken och leka husmoder för att få fram ett gäng till. Himlans vad gott det är med den där segsmörade kolan.

Glad första advent allesammans. Nu ska jag snart till kyrkan för adventskonsert!

3 comments:

  1. Ville kika in och önska en trevlig 1:a advent :) Kram/Nicky :)

    ReplyDelete
  2. Tack gumman det samma
    Hoppas att du haft ett underbar kväll :)
    varma kramar
    Nara

    ReplyDelete
  3. Nicky och Narinji: Takc kära ni och ack detsamma!

    ReplyDelete