Saturday, November 28, 2009

Responsibility


3 comments:

  1. Alltså jag äslkar din blogg.

    ReplyDelete
  2. Håller med ovanstående talare ;)Älskar också din blogg.. Angående Kabbalah skulle jag väldigt gärna uppskatta ett inlägg, dina tankar, åsikter, om relationen till en livspartner. Det är definitivt en av mina starkaste Tikune, att jag inte "nöjer mig",att jag hela tiden vill känna den där starka känslan av att vara förälskad, passionen osv. Förstår att det är ett högst personligt ämne, men du skriver å andra sidan ganska ofta om väldigt personliga ting.

    Har full förståelse om det är för personligt att skriva om. Men vet många som brottas med just detta i sitt liv. Oavsett om de är Kabbalister eller inte. Och jag vet också att många av dem även läser din blogg!

    Tack åter igen för att du på ett fenomenalt sätt levererar inspiration, styrka, glädje och kreativitet rakt hem till mig, via din blogg!

    Kram /Mary

    ReplyDelete
  3. Anonym: Tusen tack, det värmer så!

    Mary: Min Tikune är typ densamma. Jag återkommer till detta utan att bli för personlig i bloggen för det vill jag inte. Varm kram Stina

    ReplyDelete