Thursday, December 31, 2009

HAPPY NEW YEAR!

... och grattis älskade syster som fyller 20 år idag. Lissie ringde precis. Hon satt ensam med tankarna vid en strand på sin paradisö dit hon alltid längtar/återvänder och när jag frågade henne hur det kändes fick jag till svar; " Framför mig har jag stora, turkosfärgade vågor som sköljer in över den pärlvita stranden. Vackra, gyllenbruna surfarmän överallt så långt ögat kan nå. Håret fladddrar av de mjuka vindarna. Jag känner mig fri och levande. Mina vänner förbereder min födelsedag ... hur tror du jag känner mig?"

7 comments:

  1. Detsamma!
    Må 2010 bli året då alla våra önskningar slår in!

    Kram Caroline

    ReplyDelete
  2. Happy New Year Stina! Hoppas att du får ett underbart start på det nya året 2010!!!

    Btw, vart kan man köpa den Aloe Vera du dricker? och vad heter den exakt? finns det bara en sorts eller olika och isåfall vilka?

    Uppskattas enormt om du svarar! :-)


    Må gott! Mvh Lauren

    ReplyDelete
  3. Ett riktigt GOTT NYTT ÅR
    önskar jag dig

    ReplyDelete
  4. Ett underbart âr önskar dig, may all your whishes come true!

    ReplyDelete
  5. Ett underbart âr önskar jag dig, may all your whishes come true!

    ReplyDelete
  6. Gott Nytt År & Tack för en intressant blogg!

    Undrar vad det är för kamera du använder dig av? Jag funderar själv på att börja blogga och tycker det är så blir så fina klara bilder. Men så är det ju en bra fotograf också!

    Mvh Therés

    ReplyDelete
  7. Till alla: detsamma kära ni!

    Theres: Canon G10, tack!

    ReplyDelete