Sunday, December 20, 2009

Mad Men

Om du aldrig köpt ett vackert nattlinne som endast är för att behaga dig själv och din egna möjlighet till kvinnlighet - anser jag att du bör göra det. Kvinnliga nattlinnen i skira tygval, med spets och fina detaljer är inte alls till för att skänka männen ögongodis. Det är snarare en hyllning till dig själv för att du faktiskt älskar att vara kvinna och ser varje möjlighet till att få klä dig fint. Även om du bara strosar omkring hemma själv. Förstår du inte vad jag menar bör du omgående hyra boxen av Mad Men och noggrant utforska sextiotalets hemmafruars förmåga att klä upp sig själva i utsökta nattkläder, morgonrockar, tofflor och små underverk.
Det är härligt att vara medveten och välja något ljuvligt att smyga omkring i då och då. Alldeles för din egna skull.

5 comments:

  1. Oh yes! Helrätt. Älskar skria lyxiga nattlinnen. Helt underbart

    ReplyDelete
  2. haha helt underbart ska skaffa mig ngt skirt vackert på direkten för karl verkar inte kunna köpa ngt ;) Hur är det med dig sötis???
    Hör av dig om du orkar
    KRAM

    ReplyDelete
  3. Du har helt rätt! Man ska vara GLAD över att vara kvinna och njuta av allt det vackra som det innebär.

    (även om jag oftast har flanellpyjamas hemma eftersom jag är så frusen av mig!)

    Sofia

    ReplyDelete
  4. Så rett! Et lite tips om deilige lyxige linnen og nattkjoler i ull&silke blanding er fra norske Vera&William: http://www.verawilliam.no De er nydelig strikket i gammeldags mønster og føles nydelige mot huden. Anbefales!

    ReplyDelete
  5. Tack för ditt svar fina Stina! :-)

    Men hur många gånger brukar du ta flourtabletten per dag? Kan ju inte vara så bra att ta för mycket kan väl inte vara så bra? vad är den normalaste? hur mycket tar du per dag?


    Må gott! Mvh Natalia

    ReplyDelete