Saturday, December 12, 2009

My secret

I en släktklenod från mormor har jag förvaltat hennes kvinnlighet genom att endast placera feminina ting i mahognybyrån. Alla mina underkläder ligger ordentligt i små boxar och underlinnen, strumpebandshållare samt annat av diskretion har var och en sin plats. I översta våningsdelen har jag små betydelsefulla ting med vacker karaktär. Det är en fröjd för själen att varje dag välja ut vad som ska vara närmast kroppen när de ligger så tilltalande förvarat.

(Den vackra vasen kommer från Utopia.)

4 comments:

  1. kan du inte visa mer av din inredning? jag är så nyfiken och vill inspireras =). jag vet att du visat små bilder då och då, men fota gärna i större sammanhang, inte bara detaljer. så att man får en bild av helheten.
    du verkar ha en massa fina detaljer hemma iaf...

    ReplyDelete
  2. Älskar din blogg. Ditt liv är så långt ifrån mitt som man kan komma. Men det kanske är just det som jag faller för? :-) Tack för en jättefin blogg! /Jenny

    ReplyDelete
  3. Anonym: Vi får se. Vill ju inte exponera hela mitt liv utan tycker det känns bäst att visa små välutvalda glimtar. Tack för dina ord!

    Jenny: Vad gärligt att ajg kan inspirera lite!

    ReplyDelete
  4. Vad underbart vackert. Önskar att jag kunde ha det så fint organiserat :). Vackert!

    ReplyDelete