Tuesday, December 1, 2009

Remember


4 comments:

  1. Är det från en Kabbalahbok du får denna (och liknande) bilder ifrån?

    ReplyDelete
  2. Hej, läste inlägget med "skönhetstipps" där du skrev att man kan spruta in något under ögonen för att få bort mörka ringar. Jag är 23 år och har stora komplex över mörka ringar under ögonen. Ser lixom alltid trött och sliten ut trots att jag inte är det. "Tyvärr" är jag student och jag antar att det kostar en slant. Men kan du svara på vad det kostar ungefär. Antar att det varierar från person till person.

    Tack för bra tips och en mkt inspirerande blogg!

    ReplyDelete
  3. Skulle precis fråga samma sak =) Vad heter boken i såna fall? Tack för en inspirerande blogg! Kram

    ReplyDelete
  4. Joal: Ja, jag har fotoat "God wears lipstick" till dessa bilder. En mycket bra bok om kabbalh för kvinnor. Kan läsar av både män och kvinnor.

    Anonym: Givetvis. Det kostar 3000kr coh kallas för Tear Trough. Håller ca: 7-9 månader och är en fantastisk behanling!

    Isabelle: God wears lipstick.

    ReplyDelete