Monday, December 28, 2009

Snake

Klart årets vackraste ring.


9 comments:

  1. Hei Stina

    Liker å lese i bloggen din. Synes du tar utrolig fine bilder, og vil gjerne vite hvilket kamera og objektiv du bruker?

    Hilsen Martina

    ReplyDelete
  2. Hej Stina!

    Jag läste en intervju med dig på improveme.se om fillers som man kunde använda till att fixa näsan med. Om man är intresserad av detta, och skulle vilja veta lite mer om detta, finns det någon möjlighet att du skulle kunna skriva ett inlägg om den här typen av ingrepp i bloggen eller finns det någon mailadress man kan nå dig på?

    Jag vill veta lite mer om vad det är för typ av ingrepp, vad som faktiskt går att göra, vad det kostar etc.

    Tack på förhand, mvh

    ReplyDelete
  3. Stannar forbi fran London och sager hej! LOL

    Hittade hit for nagra veckor sen, sa tankte att nu ar det god tid att lamna spar efter mig. Ar annars sa dalig pa att lamna kommentarer, och vet ju att sjalv tycker jag det ar kul att veta vem som laser ens blogg.

    Precis som en annan lasare skriver ovan, sa tycker jag ocksa att din blogg ar fylld av jatte fina professionell liknande bilder, och jag vill ocksa garna veta vilken kamera du anvander.

    Mkt tacksam for svar.
    Cat
    x

    ReplyDelete
  4. Jäklar i min låda, vilken galet snygg ring! Skitsnygg! Kram

    ReplyDelete
  5. Håll i hatten, den ringen gick inte av för hackor. Var hittar man en sådan, eller är den vintage?

    ReplyDelete
  6. Martina & Cat: Jag använder Canon G10 utan externt objektiv. Det handlar om att lära sig att fota, lära sig olika funktioner etc. Jag har min kära kusin som är fotograf att tacka för mycket kunskap och derutöver lär jag mig själv då jag ser mig själv som en hobbyfotograf. NÄsta kamera som kommer inhandlas i vår är en systemkamera igen, Canon EOS 50D. Canon G10 som jag har nu är en kompaktkamera.

    Amelie: Jag kommer inte skriva om det på bloggen, bästa är att du ringer och bokar in dig på en konsultation 08 441 81 48 eller mailar till kliniken stockholm@ellipseklinikken.se
    Välkommen!

    Lotta och anonym: Eller hur! Den är köpt i Australien och min syster fick den i julklapp av min kusin. Ända sedan dess har jag sörjt att det inte är jag som äger denna skatt och kommer i sinom tid knycka den!

    ReplyDelete
  7. Takk for svar, Stina! Må si jeg lurer veldig på hvilke innstillinger du bruker for å ta så fine bilder! Har selv et G9 kamera og et speilrefleks. Hvordan får du bakgrunnen så usarp som på bildet av ringen? Hm, kunne egentlig ønske at du skrev mer om foto, kjenner jeg.

    Klem Martina

    ReplyDelete
  8. ssååå snygg.. verkligen vacker!!!

    ReplyDelete