Thursday, December 17, 2009

Yesterday


Så när jag hade köpt de flesta av alla familjemedlemmars julklappar slog jag mig ner i Grands förträffliga miljö som av någon besynnerlig anledning alltid är dit jag vänder mig när jag vill sitta i lugn och ro och bara låta tankarna skingras. Efter att ha planerat vissa projekt som kommer genomföras inom en snar framtid och så också strykit över de på julklappslistan som var avklarade - beställdes det in en välsmakande Club Sandwich och så spenderades ytterligare någon timme i den vackra miljön. På vägen hem tog jag en sväng förbi julmarknaden - och för första gången det här året kom en strimma julkänsla in i mitt system. Nu är det verkligen jul.

8 comments:

  1. Tjaaa!
    "The red string of protection", vad är det för ngt? Är boken bra?

    ReplyDelete
  2. Får jag kliva in i din foton? Du har verkligen fångat stämningen! Underbart! Kram Lotta

    ReplyDelete
  3. Jag ville bara säga att du tar så magiska foton. Helt fantastiska. Jag älskade även alla dina foton från Barcelona! Det kändes som man fick följa med.

    ReplyDelete
  4. Vad fotar du med för kamera?

    ReplyDelete
  5. Måste instämma i att du tar fantastiska bilder! Men jag har ett litet problem med att kolla på dem. Kanske är det bara min dator men jag ser liksom inte hela bilderna. Och om jag klickar på dem blir de så gigantiska att jag måste scrolla för att ta mig från ena sidan av bilden till den andra (om du förstår vad jag menar). Är det bara jag som inte ser hela bilderna?

    ReplyDelete
  6. Anonym: Den är helt makalös! Det är en bok om Kabbalah som förklarar The Evil eye. Köp den.

    Lotta: Vad bra, välkommen in!

    Malin: Underbart, det är det jag vill!

    Anonym: Canon G10

    Hellen: Jag vet, vissa datorer är det så på, skumt men jag vet inte vad du ska göra? Kanske ngn inställning på skärmen, fråga någon datakunnig!

    ReplyDelete
  7. Åh där skulle jag vilja möta upp dig någon eftermiddag! Kanske kan bli en date för oss någon dag....
    Kram linda

    ReplyDelete
  8. A vilka underbara bilder. Harligt med sno. Hoppas verkligen ni far en vit jul. Saknar snon, runtomkring mig har jag bara sand och varmt turkosfargat vatten, inte sa illa det heller.
    Varma halsningar Christina

    ReplyDelete