Wednesday, January 27, 2010

Dinner

Let's continue the fabulous 80's theme with a beautiful silk sweater with the larges shoulders ever. It makes me feel like I'm one of the big hair ladies in Dynastin or Falcon Crest, always zipping an afternoon Martini with a tiny olive - and what can be greater then that? So when it's time for dinner at a japanese restaurant tonight - we'll have a great memory dish from the great, great 80's - Sukyiaki.

(Blouse: Zara & bag: new from Miu Miu in stunning coral leather)


13 comments:

  1. Underbar blus! Vart har du hittat den?

    ReplyDelete
  2. hej stina vad kostar det ca att lägga in lite botox över överläppen för ett litet lyft? är bara ute efter en liten förändring! mvh ella

    ReplyDelete
  3. Tack för ditt svar :-)

    Skulle du kunna rekommendera några märkes väskor som är på topp just nu och kommer att vara väldigt inne nu i vår? några snygga väskor...

    Den LV du hade på bilden här på bloggen var ju sjukt snygg, men finns den modellen i butiken här i Stockholm på LV? :-)


    Uppskattas om du svarar :)

    Må gott! /Marissa

    ReplyDelete
  4. Hej Stina, detta är bara något jag undrar..

    tycker du att 18- åringar bör göra något speciellt med ansiktet t.e.x botox och så? det är väl inget för det jag menar man är väl ung i den åldern? eller vad säger du? :) Vill gärna höra vad du tycker om tänker ang det..


    Mvh Cruz

    ReplyDelete
  5. Helt underbar väska! Ljuvlig färg.
    Trevlig torsdag på dej!

    ReplyDelete
  6. Fantastisk topp/tröja!

    Du har en award på min blogg vännen:
    http://lifeofingela.blogspot.com/2010/01/award-x-3.html

    Messar dig senare idag!

    Puss & Kram

    ReplyDelete
  7. Anonym: det står i inlägget.

    Ella: 1500kr

    Marissa: Ja det gör den, det är MM - storleken.

    Jag skulle noga sgäa att Givenchy är ett mycket hett märke likaså Alexander Wang's med nitar under väskan. Jag personligen gillar spännande modeller och annorlunda färger på väksor men de ska ändå vara kassiska och funktionella.

    Cruz: Du behöver inte göra någonting i ditt ansikte när du är så ung. Det du ska tänka på är att anavända bra medicinska huvdårdsprodukter, tex Jan Marini som vi har på kliniken (08 41 81 48), då bibehåller du en fantastisk hud och har du lite kvisslor och finnar försvinner dessa.

    Ingela: Jag såg den igår gumman. Tack baby!

    ReplyDelete
  8. Lika snygg som vanligt!!
    Själv ligger jag hemma sjuk, så trött och uttråkad på det här...
    Har du tid får du gärna ringa
    KRAM

    ReplyDelete
  9. Stina Stina Stina. Du underbara skapelse och människa! Jag hittade din blogg igår. Jag streckläste den från början till slut och så inspirerad jag har blivit av dig, ditt tankesätt och inställning till livet är helt ofattbart. Att läsa det du skriver skänker mig ett obeskrivligt lugn i hela kroppen. Hela mitt liv har jag varit en sökare, ingen har riktigt förstått mig och vad jag har avrit ute efter, men efter att ha läst dina texter känns det nästan som en uppenbarelse. Du har satt ord på mina tankar och jag hoppas att jag nu kan nysta upp alla tankar, all oro och ångest jag bär emd mig efter att ha beställt både en bok om kabbalah och The secret. Tack!

    På tal om något annat, var inne på att köpa en miu miu väska förra året men fick höra att de färgar av sig mot kläder och har dålig kvalitet. Då du har ett par undrar jag om du tycker att det stämmer?

    Ha en underbar dag!
    Stor Kram

    ReplyDelete
  10. Hur mycket kostar väskan i LV butiken här i Sthlm? och om man nu vill beskriva denna väska per telefon vad bör man då säga? vad heter väskan exakt? :)

    ReplyDelete
  11. Tack Stina!

    Men är verkligen de produkter du nämnt bra? försvinner verkligen de små finnar man har ja såkallade porer? skulle du kunna beskriva denna produkt lite? :)


    Kram /Cruz

    ReplyDelete
  12. Anonym: Tack för dina fina ord, härligt att du blev inspirerad till att våga tänka annorlunda!

    Jag har sex stycken Miu Miu-väskor och alla har varit toppkvalitet. Ingen har någonsin färgat av sig men så är de ganska dyra också så det vore inte möjligt för då skulle märket inte kunna hålla sin status. Kanske var det någon enstaka kollektion någongång, ingen aning med mina är jag alltid nöjd med!

    Kram
    stina

    ReplyDelete
  13. Anonym: Läs inlägget ordentligt där väskan syns så har du all info.

    Cruz: Du år komma på en konsultation om du vill ha mer information. 08 441 81 48 - välkommen att ringa och boka tid.

    ReplyDelete