Friday, January 29, 2010

ELLE - galan

Så är det äntligen dags för den superspännande fredagen i slutet på detta års januari, för mig finns det inget som slår att fylla 30 år men att för första året få gå på ELLE - galan är inte så tokigt! Förutom några artiklar som måste skrivas med deadline är det några viktiga förberedelser inför kvällen som ska fixas för att smälta in bland alla modemänniskor. Förberedelserna är ungefärliga med förra fredagens superpartaj.

  • Återigen ska sjuttioelva lager brun utan sol smörjas på vinterbleka ben.
  • Återigen ska jag fixa naglarna knallröda.
  • Återigen ska håret fixas, dock betydligt mer avslappnad än förra fredagen. En enkel, låg knut får bli bra. Jag trivs trots allt med att vara ganska nedtonad i hår och make.
  • Återigen ska den guldskimrande paljettdrömmen dammas av och få bli min kavaljer under kvällen.
  • Återigen kommer mina svarta mocka-Louboutins få föra mig fram i nattens bravader.

4 comments:

  1. ... och som vanligt kommer du vara vackrast av alla! Ditt vackra Inre gör dig så mycket Mer än dom flesta.
    Ha en kanonmysig kväll
    KRAM

    ReplyDelete
  2. Men vad kul att du kunde lösa det så du kan gå på galan ikväll! Är glad för din skull. Om du ens är en bråkdel så fin som förra fredagen kommer du slå knock på fest- och modefolket ikväll!

    Puss

    ReplyDelete
  3. Och återigen kommer du att vara smashing! Ha det riktigt jäkla roligt och lova att rapportera en massa här snart. Kram Lotta

    ReplyDelete
  4. Hejsan!
    Jag bor inte i Stockholm och har ingen möjlighet att komma till din klinik för rådgivning angånde JM. Vad skulle du rekommendera för cremer till någon som är 26 år, har normal, tålig hy och vill förebygga rynkor? Vad använder du själv?

    Mvh

    ReplyDelete