Friday, January 29, 2010

Happy fucking birthday!

Och så plötsligen ringer det på dörren. När jag öppnar är det ingen där. Förutom ett kort med texten "HAPPY FUCKING BIRTHDAY SIZ". Och så sitter jag här nu. Med en efterlängtad fotobok där favoritfotografen Mario Testino ger mig ett längesedan upplevt artistiskt kåtslag av alla vackra nakenbilder på de brasilianska brunbrända männen och kvinnorna. Bara, nakna, heta kroppar i månbelysta mörkret, fantastiska bilder, magiska känslor, sex, sex, sex och dundrande festivaler när de är som mest passionerande och gränslöst farliga.
Here's a preview of what I'm talking about.

Jag antar att nästa resa går till Brasilien. Jag. Måste. Uppleva. Brasilien. Pronto.



2 comments:

  1. Den boken vill jag också ha!!!!!!!!!!! Mario Testino är en stor favorit tillsammans med Dennis Leupold och Andreas H. Bitesnich.

    Önskar dig en toppen helg! Kram/Nicky :)

    ReplyDelete
  2. Lämna av mig på copadebana så är jag nöjd ... Mr Big Mycket nöjd ....

    ReplyDelete