Thursday, January 21, 2010

Hectic

Dagen innan den stora dagen är den tusen saker att genomföra. Idag och i morgon förmiddag måste jag:
  • Se till att cateringfirman är på plats med tilltugg och två servitörer i rätt tid i morgon.
  • Köpa det sista i dryckesväg.
  • Planera när stylisten Johanna ska komma hem och fixa mitt hår i morgon.
  • Smörja in min likbleka kropp med trettioen lager brun utan sol för att inte smälta in med mina vita väggar.
  • Köpa alla blommor.
  • Städa.
  • Kolla att min kusin har koll på musiken.
  • Se till att min andra kusin som är fotograf har allt som hon behöver till kameran.
  • Göra klart lite happenings till festen.
  • Dekorera hemmet.
  • Överlämna Tiger som ska på retreat under festligheterna.
  • Se till att vila, vila och vila mellan varven så att jag inte får migrän.

5 comments:

  1. Hoppas det blir en kanonkväll! Bon anniversaire, ma belle!

    ReplyDelete
  2. Hoppas du får en riktig superfödelsedag!

    ReplyDelete
  3. Håller tummarna för att du ska slippa en migränattack eller annan sjukdom. Vet att festen kommer att bli alldeles fab! KRAM

    ReplyDelete
  4. Jag hoppas du får en superrolig fest och en fin födelsedag!

    ReplyDelete
  5. Tack så hemskt mycket för ditt svar :)

    Men om jag nu fyller på läpparna ska jag då komma och göra det igen efter någon månad? kan man inte bara göra det på samma gång? :) så som vissa gör..

    Tacksam för svar:)


    Må gott! Mvh Natalie Cruz

    ReplyDelete