Sunday, January 24, 2010

Telephone

Idag först har jag kurerat mig efter en hejdundrandes fest i fredags. Jag hade helt ofattbart kul och det ser man på festbilderna där jag ser ut som en pickalurvig katt på precis varenda bild. Men ska man bli 30 år gäller det att fira in det med bravur och då jag själv bara dricker vodkagroggar var det givetvis mestadels det som serverades! Telefonen har gått varm idag och det verkade som om alla 43 gäster hade lika roligt som jag eller ännu roligare - och då är mitt uppdrag slutfört!

Återigen TACK alla kära!


3 comments:

  1. Låter underbart. Stort grattis i efterskott. Nu ser jag fram emot att du visar lite fina bilder på alla underbara presenter du har fått. Kram

    ReplyDelete
  2. Såååå snygg!
    Kram

    ReplyDelete
  3. Varifrån är dina kuddar? Letat efter liknande fast i mer galen kulör!
    Och vill passa på att tacka för en fin blogg, jag tycker det är väldigt mysigt att klicka in här lite då och då... Du ger mig inspiration i mina studier, extrajobbet, drömmar, livet! Ville väl bara hälsa det. Kram Emma

    ReplyDelete