Monday, January 4, 2010

Weekend


Det är inte mycket vettigt som genomförts den här helgen. Jag har mestadels sovit när jag tänker efter. Kroppen har känts slut och sliten. När jag skulle vandra ut i kylan härom dagen insåg jag saknaden efter min fantastiska pradaväska i batikdoppat läder. Det är en ytlig sorg som också den måste få sörjas.
Jag är också mycket trött på kylan. Vid närmare eftertanke avskyr jag den just nu. Bylsiga dunjackor och pälsar ruinerar min kreativitet och jag är extremt trött på mina Ballykängor trots att jag har dem i olika kulörer. Jag hoppas att den kalla snön smälter undan med onaturlig fart den här vintern. Jag längtar nämlingen något ofattbart efter våren när vi smyger oss in i det nya året.

7 comments:

  1. ytlig sorg är också sorg. ledsen för din skull. hoppas våren kommer tidigt i år! :)

    ReplyDelete
  2. Jag längtar också efter våren med lite värme och ljus! Kram till dig/Cilla

    ReplyDelete
  3. Välkommen till klubben över taskig klädeskreativitet. Ballykängorna är så himla tråkiga nu, min jätte dunjacka är boring. Mina kläder känns som...bläää. Får överdriva allt när jag kommer till Paris senare i månaden. Se det positiva i det hela...snygg är du i vilket fall som helst ;) Bacio Bella

    ReplyDelete
  4. Förstår att du saknar din väska, den var verkligen fab. Ja nu får gärna våren komma även om jag gillar vintern. Kram L

    ReplyDelete
  5. God fortsättning!!!!!!! Vilken fin bild på dig! Gillar kappan! ;)

    Ha en mysig kväll! Kram/Nicky:)

    ReplyDelete
  6. LindaK: Annars flyttar jag till sydligare breddgrader! Pronto!

    Cilla: Vi behöver det. Vi är inte vana vid lappländska vargavintrar!

    PAolo: I hear you darling! Och nu ska det tydligen bli ännu kallare. Jag som i ren tvärtimotanda tog fram min svarta, tunnare Burberrykappa igår ... Becos Guapo!

    Fröken I: Verkligen!

    Pania: Tack!

    Nicky: Tack söta du!

    ReplyDelete