Friday, February 12, 2010

A bath

6 comments:

  1. Jag saknar din gamla blogg.
    Jag har full respekt för att du valde att ändra inriktning på dit bloggande, men jag måste ändå säga att jag saknar den !
    Badet ser underbart ut.
    Kram på dig. Jenny

    ReplyDelete
  2. Fasinerande att man kan följa och verkligen tycka om någons blogg, någon man aldrig träffat.

    Kan sakna det lite mer personliga, tankar kring relationer till exempel. Mest för att jag identifierar mig med dig och ser upp till ditt sätt att se och hantera saker och ting. Förstår att du vill skriva mindre personligt och mindre om ditt egna liv men det skulle vara inspirerande att läsa, exempelvis din syn på äktenskap. Medvetet val att vara mindre personlig? Allt gott och Tack för att du ständigt inspirerar /M

    ReplyDelete
  3. hej igen =)

    va har du för storlek på din ring ? tänkte beställa en och jag vet inte alls hur dom är i size.. kraaaam anette

    ReplyDelete
  4. Jenny & Magdalena: Hej tjejer. Jag förstår och lyssnar på vad ni säger. Jag tog ett mycket medvetet beslut efter sommaren att sluta skriva så personligt i bloggen. Det har givetvis sina skäl. I mitt yrke fungerar det inte att skriva om alltför personliga saker då jag har ganska patienter som jag vet läser bloggen och varje gång jag går ut är det någon som kommer fram och berättar att de läser bloggen etc. Jag har också en karriär att tänka på och sitter ofta i möten och tar viktiga beslut, där passar det sig inte att mitt liv finns utspelat i en allmän blogg för beskådning och jag känner mig inte bekväm med att helt fritt dela med mig av allt i mitt liv.
    Däremot försöker jag ge er vackra bilder, inspiration och små tänkvärda ord lite då och då för jag har mycket jag vill förmedla. Men så känner jag och så är det. Hoppas ni förstår och uppskattar bloggen ändå.

    Vänligen
    stina

    Anonym: storlek 6

    ReplyDelete
  5. hej!vilken otroligt vacker blogg:9 så fina härliga bilder du tar.
    jag har länge funderat på en liten läppförstoring, gillar anna hibbs läppar.men är fortfarande lite rädd:(

    skulle man kunna få någon rabatt om jag gör reklam för er på min blogg?besök min gärna och svara;)

    tack på förhand.


    http://psychedelique.blogg.se

    ReplyDelete
  6. Anonym: Hej, jag får dagligen förfrågningar som dessa och jag är tvungen att tacka nej. Tack ändå och du är välkommen till kliniken ändå om du vill. 08 441 81 48

    ReplyDelete